testing form
Kontaktformulär



Frågor & svar
Hur bokar jag en städning?
För tillfället bokar du en städning genom att kontakta oss genom att fylla i formuläret ovan, via vår mejl på kontakt@cleanhansa.se eller genom att ringa vårt telefonnummer. Vår vänliga kundtjänst hjälper dig att välja rätt paket och hitta en tid som passar dig bäst.
Vi håller just nu på att göra förbättringar som kommer att förenkla bokningsprocessen ytterligare. Snart kommer du att kunna boka städningar ännu smidigare direkt på vår hemsida. Håll utkik efter uppdateringar!
Vilken utrustning behöver jag ha inför en städning?
Inför en hemstädning behöver du:
- En dammsugare
- En mopp
- En hink
som vi lånar under städningen. Vi tar med oss rengöringsmedel och dukar.
Inför alla andra tjänster så löser vi all material och utrustning som behövs.
Hur gör jag om jag inte kan vara hemma och öppna?
Om du inte kan vara hemma och öppna kan du lämna nycklarna till oss på något sätt. Prata med vår kundtjänst så hitta vi en lösning.
Kan jag boka en städning på en helg eller efter arbetstid?
Hur fungerar RUT avdrag?
Hushållsnära tjänster ger dig som konsument en skattereduktion på 50 procent av arbetskostnaden, vilket innebär att du bara betalar halva priset för tjänsten. Avdraget görs direkt av oss vid köptillfället, så du behöver inte själv ansöka om det.
För att kunna utnyttja rutavdraget måste du vara över 18 år. Läs mer på skatteverkets hemsida.