Boka din städning direkt online
1Beskriv uppdraget
2Få offert direkt
3Reservera bokning (om du vill)
Tack för din bokningsförfrågan
En medarbetare granskar din bokning. Vi kontaktar dig inom en arbetstimme vid behov av mer information, annars skickar vi en bekräftelse till dig direkt via mejl.

Vår kundtjänst är redo att hjälpa till!
Har du något specifikt du undrar över?
Vi finns tillgängliga på telefon och mejl Mån-Sön 8-17.
Checklista flyttstädning
Målet med flyttstädningen är att bostaden du flyttar från ska bli grundligt ren inför att nästa person ska flytta in.
✓ Material & medel ingår
✓ Nöjd-kund garanti ingår
✓ Inga dolda avgifter
Alla rum
• Dammsugning och avtorkning av
snickerier, lister, dörrar, dörrkarmar,
fönsterbrädor, fria ytor, garderobsdörrar
och skåpsdörrar.
• Avtorkning av fönsterkarmar (insida)
• In- och utvänding avtorkning av garderober,
skåp och bokhyllor.
• Avtorkning i golvskenor på skjutdörrar.
• Dammsugning och avtorkning av element.
• Dammtorkning av väggar.
• Dammtorkning av eluttag.
• Dammtorkning av lampor.
• Putsning av speglar.
• Borttagning av aska från
kakelugn och öppen spis.
• Avtorkning av ytterdörrar. (Insida)
• Dammsugning och våttorkning av golv.
Köket
• Ut- och invändig rengöring av
kyl och frys.
• Ut- och invändig rengöring av spis och
ugn, även plåtar och galler (ej ugnstaket).
• Rengöring av fläkt och fläktfilter
(ej kolfilter).
• Ut- och invändig rengöring av skåp,
hyllor och lådor.
• Rengöring kakel/stänkskydd
ovanför diskbänk.
• Rengöring under skåp och
avtorkning av socklar.
• Ut- och invändig rengöring av
mikrovågsugn.
• Ut- och invändig avtorkning av diskmaskin.
• Tömning och avtorkning av sopkorg.
• Putsning av diskho, blandare, propp och sil.
Toalett/badrum
• Rengöring av väggar och golv.
• Putsning av blandare, synliga rör
och duschmunstycke.
• Avfettning och avkalkning av väggar
och fogar där det är möjligt.
• Rengöring av golvbrunn.
• Rengöring av dusch eller badkar (kund
ansvarar för demontering av badkarsfront).
• In- och utvändig avtorkning
av badrumsskåp.
• Rengöring av kran och handfat.
• Rengöring av toalettstolen.
• Utvändig rengöring av vitvaror samt i
tvättmedelsbehållaren på tvättmaskinen.
• Rengöring av filtret i torktumlaren.
Fönsterputs
- Vi putsar alla sidor av fönsterrutorna.
- Vi putsar takfönster - om det är ett fönster som vrids runt sin axel. Vi kan inte utföra fönsterputs som måste utföras från yttertaket.
- Vi tar med oss all fönsterputsutrustning och putsmedel.
Tänk på att inglasade balkonger (endast glasräcke och helt inglasad) och uterum inte ingår i vår flyttstädning, men du kan såklart boka till det.
Tilläggstjänster (ingår om avtalat)
Kontakta oss om du vill boka in något av detta:
- Putsning av inglasad balkong +250 kr efter RUT.
- Putsning av inglasad altan +350 kr efter RUT.
- Sopning/damsugning av balkong +50 kr efter RUT.
- Sopning/damsugning av förråd +100 kr efter RUT.
- Sopning/damsugning av andra biytor, ex. källare eller garage +15kr/kvm efter RUT.
- Rengöring av persienner +25 kr/st efter RUT.
Andra önskemål? Prata med vår kundtjänst så hittar vi en lösning!
Att tänka på inför din flyttstädning
- Töm bostaden på möbler (Annars städar vi enbart runt dem)
- Kylskåp och frysar ska vara tömda och avfrostade för att städning ska kunna utföras.
- Häng av ev. badkarsfront om du vill att vi rengör undertill.
- Flytta fram tung utrustning såsom kyl, frys, spis, badkar, tvättmaskin och torktumlare så att städning kan utföras bakom dessa. Observera att städgarantin inte gäller för områden bakom dessa apparater om de inte har flyttats innan städningen utförs.
- El, belysning och varmt vatten ska finnas i bostaden.
- Du behöver vara anträffbar per telefon på städdagen.
- Informera oss om du har känsliga föremål eller material, t.ex. marmor i din bostad.
Villkor - Flyttstädning
Kvalitetsgaranti - Vi garanterar en godkänd flyttstädning
Vi erbjuder en 14-dagars nöjd-kund-garanti, vilket innebär att vi utan extra kostnad kommer tillbaka och åtgärdar eventuella missar inom 14 dagar efter städningen. Vår målsättning är att du ska känna dig helt trygg med att flyttstädningen blir korrekt utförd.
För att säkerställa en smidig process följer vi dessa steg:
- Du meddelar oss om eventuella invändningar inom 14 dagar efter städningen.
- Vi kommer tillbaka inom två arbetsdagar och rättar till eventuella brister, helt kostnadsfritt
Denna process är utformad för att ge dig högsta möjliga trygghet. Detta är en investering i kvalitet och trygghet!
Självklart har vi alla relevanta försäkringar för att skydda både dig och vår personal.
Obs: Vi ersätter inte eventuella brister i flyttstädningen om vi inte först får möjlighet att åtgärda dem, i enlighet med konsumenttjänstlagen.
Material
Vi tar med oss all utrustning och rengöringsmedel som behövs.
Moment vi inte utför
För oss är det viktigt att du får en positiv upplevelse när du anlitar oss. För att säkerställa att vår städning inte orsakar skador i ditt hem eller riskerar säkerheten för vår personal har vi tagit fram en lista över moment vi avstår från att utföra:
- Vi städar inte i garderober, badrumsskåp etc. om de inte är tömda.
- Vi rengör inte fläckar på väggar och tak som inte är anpassade för våtrum, då det finns en stor risk för färgskillnader eller att färgen lossnar. Därför våttorkar vi inga väggar.
- Vi tar inte bort målarfärg, klisterlappar eller liknande på grund av risken att skada ytan.
- Vi utför inte utvändig fönsterputsning där fönstret är högre än 2 meter från mark och inte kan öppnas inåt och/eller kräver säkerhetsanordningar såsom lift eller sele.
- För att skydda dina ägodelar och arbetsmiljöskäl flyttar vi inte runt tunga möbler eller stora mattor. Om möbler finns kvar, städar vi omkring dem.
- Vi rensar ej vattenlås under handfat och diskho.
- Vi utför inga demonteringar, med undantag för ugnsglas och fönster där det krävs för att kunna rengöra mellan glasen.
- Vi rengör inte ytskikt som tillhör fasaden, exempelvis fönsterbleck, utsida av fönsterbågar, utsidan av ytterdörrar mm.
- Kalkavlagringar som suttit en längre tid kan kräva flera behandlingar som kräver att medel sitter kvar i många timmar för att avlägsnas. Vi kan därav i vissa fall inte garantera att kalket avlägsnas till 100%. Vi gör alltid vårt bästa.
Observera att garantin inte omfattar punkter som inte ingår i vår checklista och våra villkor för flyttstädning.
Behov av extra resurser
I de fall där vi vid inspektion av bostaden konstaterar att omfattningen av rengöringen kräver betydligt fler resurser än vad som först antagits (till exempel om bostaden är betydligt smutsigare än normalt), förbehåller vi oss rätten att justera priset för att täcka extra arbetstid och material. Du som kund kommer då att informeras och ges möjlighet att acceptera det nya priset innan vi påbörjar städningen. Om du väljer att inte acceptera det justerade priset, kan du avboka tjänsten utan att behöva betala något.
Vi förbehåller oss rätten att avbryta en tjänst om vi bedömer att bostaden är i ett skick som avviker kraftigt från normala förhållanden.
Observera att detta händer i ytterst få fall.
Betalningsvillkor
Betalning ska ske inom 10 dagar efter utfört arbete. Vid försenad eller utebliven betalning utgår påminnelseavgift om 60 kr samt dröjsmålsränta som debiteras enligt lag med referensränta + 8 % på fakturabeloppet från förfallodagen.
Vid beställning av våra tjänster kan vi vid behov komma att göra en kreditupplysning för att säkerställa en trygg och säker affärsrelation. Kreditupplysningen är enbart avsedd för internt bruk och påverkar inte ditt kreditbetyg eller din kreditvärdighet.
Fakturan skickas som PDF via e-post från "faktura@cleanhansa.se". För dig som önskar en pappersfaktura tillkommer en avgift på 49 kr.
Totalpriset efter skattereduktion förutsätter att arbetet kvalificerar för skattereduktion, att beställaren har det angivna utrymmet för skattereduktion samt att det inte redan har utnyttjats för annat arbete. Beställaren ansvarar själv för att kontrollera dess uppgifter.
Avbokning
Vid avbokning som sker minst 24 timmar innan avtalad tid utgår ingen debitering. För avbokningar som sker mindre än 24 timmar innan avtalad tid debiteras fulla beloppet efter RUT.
Om vi inte har tillgång till din bostad och du inte är på plats vid städtillfället, väntar vi i upp till 60 minuter. Därefter lämnar vi och betraktar det som en avbokning.

Vår kundtjänst är redo att hjälpa till!
Har du något specifikt du undrar över?
Vi finns tillgängliga på telefon och mejl Mån-Sön 8-17.
Checklista hemstädning
Målet med löpande hemstädning med oss är att bostaden du bor i ska bli vardagligt ren så att du kan fokusera på annat i livet.
✓ Trasor & medel ingår
✓ Alltid samma städare
✓ Inga dolda avgifter
Generell städning av hela bostaden
- Dammtorkar vågräta ytor
- Dammsuger mattor, soffor, golv och golvlister
- Avfläckning av luckor, kontakter, lampknappar, foder, lister, dörrar och dörrhandtag
- Putsning av speglar
- Tömning av papperskorgar (brännbart och komposterbart)
- Dammtorkar tavelramar och lampor (om de nås utan hjälpmedel)
- Avfläckning och moppning av golv
Städning av kök/matplats
- Rengöring av kakel/stänkskydd över diskbänk
- Rengöring av spisen utvändigt
- Rengöring av micro in- och utvändigt
- Avtorkning av hushållsmaskiner
- Avtorkning av kyl och frys utvändigt
- Rengöring av sopkärl
- Avtorkning av matsalsbord och stolar
- Avtorkning av köksluckor
- Rengöring av diskho, diskbänk och blandare
Städning av toalett/badrum
- Avtorkning av väggar (det som nås utan hjälpmedel)
- Rengöring av badkar och duschutrymme
- Borttagning av fläckar på badrumsmöbler
- Rengöring av hängare och handdukstork
- Rengöring av handfat utsida/insida
- Rengöring av toalett utsida/insida
Tilläggstjänster
Kontakta oss innan ditt städtillfälle om du vill boka in något av detta:
- Byta sängkläder
- Stryka kläder
- Invändig rengöring av kyl
- Invändig rengöring av ugn
- Fönsterputs
- Storstädning
Att tänka på inför din hemstädning
- Ha din dammsugare, hink och moppa framställt.
- Se gärna till att era saker (ex. kläder & leksaker) är undanplockade så att vi kan fokusera på städningen.
- Att vi har kommit överens om ett sätt att få tillgång till din bostad.
- Informera oss om du har känsliga föremål eller material, t.ex. marmor i din bostad.
Villkor - Hemstädning
Material
Vid varje städtillfälle tar vi med mikrofiber trasor och nödvändigt rengöringsmedel.
Vi behöver dock låna din dammsugare, en hink och en moppa. Se till att dessa fungerar som de ska.
Moment vi inte utför
För oss är det viktigt att du får en positiv upplevelse när du anlitar oss. För att säkerställa att vår städning inte orsakar skador i ditt hem eller riskerar säkerheten för vår personal har vi tagit fram en lista över moment vi avstår från att utföra på en vanlig hemstädning:
- Torkning/rengöring av väggar & tak och andra ytor som inte kan nås utan hjälpmedel.
- Rengöring av extremt svåra fläckar
- Rengöring av golvbrunnar
- Rengöring av vattenlås
- Rengöring av luftventiler och vädringsgluggar
- Flyttning av tunga möbler och hushållsmaskiner
- Städning efter renovering
- Tvätt av möbler
- Vi städar inte i garderober, badrumsskåp etc. om de inte är tömda.
- Vi tar inte bort målarfärg, klisterlappar eller liknande på grund av risken att skada ytan.
Behov av extra resurser
I de fall där vi vid inspektion av bostaden konstaterar att omfattningen av rengöringen kräver betydligt fler resurser än vad som först antagits (till exempel om bostaden är betydligt smutsigare än normalt), förbehåller vi oss rätten att avboka städningen. Du som kund kommer då att informeras och ibland ges möjlighet att att få en rekommendation om en annan tjänst (ex. storstädning). Om du väljer att inte acceptera detta, kan du avboka tjänsten utan att behöva betala något.
Observera att detta händer i ytterst få fall.
Bindnings- och uppsägningstider
På Clean Hansa gillar vi frihet och nöjda kunder. Inga bindningstider, inga krångliga avtal. Vi städar ditt hem så länge du vill, och när du behöver ta en paus eller avsluta löser vi det snabbt och smidigt.
Betalningsvillkor
Faktura skickas efter varje utförd städning och betalning ska ske inom 10 dagar efter utfört arbete. Vid försenad eller utebliven betalning utgår påminnelseavgift om 60 kr samt dröjsmålsränta som debiteras enligt lag med referensränta +8 % på fakturabeloppet från förfallodagen.
Vid beställning av våra tjänster kan vi vid behov komma att göra en kreditupplysning för att säkerställa en trygg och säker affärsrelation. Kreditupplysningen är enbart avsedd för internt bruk och påverkar inte ditt kreditbetyg eller din kreditvärdighet.
Fakturan skickas som PDF via e-post från "faktura@cleanhansa.se". För dig som önskar en pappersfaktura tillkommer en avgift på 49 kr.
Totalpriset efter skattereduktion förutsätter att arbetet kvalificerar för skattereduktion, att beställaren har det angivna utrymmet för skattereduktion samt att det inte redan har utnyttjats för annat arbete. Beställaren ansvarar själv för att kontrollera dess uppgifter.
Avbokning
Vid avbokning som sker minst 24 timmar innan avtalad tid utgår ingen debitering. För avbokningar som sker mindre än 24 timmar innan avtalad tid debiteras fulla beloppet efter RUT.

Vår kundtjänst är redo att hjälpa till!
Har du något specifikt du undrar över?
Vi finns tillgängliga på telefon och mejl Mån-Sön 8-17.
Checklista storstädning
Målet med vår storstädning är att ge ditt hem en grundlig rengöring med ett skinande resultat. Vår storstädning är särskilt lämplig i följande situationer:
✓ Inför högtider eller stora händelser
✓ Efter en längre period utan städning
✓ Inför en bostadsvisning / fotografering
Alla rum
- Dammsuga golv, mattor och klädda/stoppade möbler
- Moppa av golv
- Torka av golvlister, dörrar, karmar, uttag, fönsterbrädor, fria ytor
- Putsa av speglar
- Tömma av papperskorgar
- Avdamma möbler och lampor
- Dammtorka fria ytor
- Dammtorka fria ytor på höga hyllor och skåp med hjälp av stege
Köket
- Gör rent spisens ovansida (inklusive kokplattor), undersida och dess sidor
- Gör rent väggarna runt spisen
- Gör rent spisfläkten, kåpan och filtret
- Diska alla galler och plåtar
- Rengör ugnen och värmeskåpet
- Gör rent diskbänken, vasken och kaklet
- Torka golvet
- Avdamma väggarna och taket
- Torka alla lister
- Rengör dörren
- Gör rent kylskåpet invändigt och utvändigt
- Gör rent frysen utvändigt
- Torka av eluttagen och strömbrytarna
- Gör rent elementen
- Torka alla skåpluckor och skåpdörrar utvändigt
Toalett/badrum
- Rengör inuti, utanpå och runt toalettstolen
- Rengör ovanpå och under handfatet (ej rensning av vattenlås)
- Torka av alla rör
- Gör rent allt kakel
- Gör rent i badkaret, under badkaret samt badkarsfronten
- Gör rent duschkabinen
- Rensa golvbrunnen
- Putsa spegeln
Fönsterputs
- Vi putsar alla sidor av fönsterrutorna.
- Vi putsar takfönster - om det är ett fönster som vrids runt sin axel. Vi kan inte utföra fönsterputs som måste utföras från yttertaket.
- Vi tar med oss all fönsterputsutrustning och medel.
Tänk på att inglasade balkonger och uterum inte ingår, men du kan såklart boka till det.
Ingår om avtalat
Kontakta oss om du vill boka in något av detta:
- Sopning/damsugning av biytor, ex balkong, förråd eller källare - 15kr/kvm efter RUT.
- Rengöring av persienner - 25kr/st efter RUT
Andra önskemål? Prata med vår kundtjänst så hittar vi en lösning.
Att tänka på inför din flyttstädning
• För att få det bästa städresultatet rekommenderar vi att det är undanplockat i
hemmet när vi kommer så att vi kan fokusera på att göra rent under
städningen.
• Informera oss om du har känsliga föremål eller material, t.ex. marmor i din
bostad.
• Dra ut vitvaror om du vill att vi rengör bakom.
• Häng av ev. badkarsfront om du vill att vi rengör undertill.
Villkor - Storstädning
Kvalitetsgaranti
Vi erbjuder en 3-dagars nöjd-kund-garanti, vilket innebär att vi utan extra kostnad kommer tillbaka och åtgärdar eventuella missar inom 3 dagar efter städningen. Vår målsättning är att du ska känna dig helt trygg med att storstädningen blir korrekt utförd.
För att säkerställa en smidig process följer vi dessa steg:
- Du meddelar oss om eventuella invändningar inom 3 dagar efter städningen.
- Vi kommer tillbaka inom två arbetsdagar och rättar till eventuella brister, helt kostnadsfritt
Denna process är utformad för att ge dig högsta möjliga trygghet. Detta är en investering i kvalitet och trygghet!
Självklart har vi alla relevanta försäkringar för att skydda både dig och vår personal.
Obs: Vi ersätter inte eventuella brister i storstädningen om vi inte först får möjlighet att åtgärda dem, i enlighet med konsumenttjänstlagen.
Material
Vi tar med oss all utrustning och rengöringsmedel som behövs.
Moment vi inte utför
För oss är det viktigt att du får en positiv upplevelse när du anlitar oss. För att säkerställa att vår städning inte orsakar skador i ditt hem eller riskerar säkerheten för vår personal har vi tagit fram en lista över moment vi avstår från att utföra:
- Vi städar inte i garderober, badrumsskåp etc. om de inte är tömda.
- Vi rengör inte fläckar på väggar och tak som inte är anpassade för våtrum, då det finns en stor risk för färgskillnader eller att färgen lossnar. Därför våttorkar vi inga väggar.
- Vi tar inte bort målarfärg, klisterlappar eller liknande på grund av risken att skada ytan.
- Vi utför inte utvändig fönsterputsning där fönstret inte kan öppnas inåt och är högre än 2 meter.
- För att skydda dina ägodelar och arbetsmiljöskäl flyttar vi inte runt tunga möbler eller stora mattor. Om möbler finns kvar, städar vi omkring dem.
- Vi rensar ej vattenlås under handfat och diskho.
- Vi rengör inte ytskikt som tillhör fasaden, exempelvis fönsterbleck, utsida av fönsterbågar, utsidan av ytterdörrar mm.
- Kalkavlagringar som suttit en längre tid kan kräva flera behandlingar som kräver att medel sitter kvar i många timmar för att avlägsnas. Vi kan därav i vissa fall inte garantera att kalket avlägsnas till 100%. Vi gör alltid vårt bästa.
Observera att garantin inte omfattar punkter som inte ingår i vår checklista och våra villkor för storstädning.
Behov av extra resurser
I de fall där vi vid inspektion av bostaden konstaterar att omfattningen av rengöringen kräver betydligt fler resurser än vad som först antagits (till exempel om bostaden är betydligt smutsigare än normalt), förbehåller vi oss rätten att justera priset för att täcka extra arbetstid och material. Du som kund kommer då att informeras och ges möjlighet att acceptera det nya priset innan vi påbörjar städningen. Om du väljer att inte acceptera det justerade priset, kan du avboka tjänsten utan att behöva betala något.
Vi förbehåller oss rätten att avbryta en tjänst om vi bedömer att bostaden är i ett skick som avviker kraftigt från normala förhållanden.
Observera att detta händer i ytterst få fall.
Betalningsvillkor
Betalning ska ske inom 10 dagar efter utfört arbete. Vid försenad eller utebliven betalning utgår påminnelseavgift om 60 kr samt dröjsmålsränta som debiteras enligt lag med referensränta + 8 % på fakturabeloppet från förfallodagen.
Vid beställning av våra tjänster kan vi vid behov komma att göra en kreditupplysning för att säkerställa en trygg och säker affärsrelation. Kreditupplysningen är enbart avsedd för internt bruk och påverkar inte ditt kreditbetyg eller din kreditvärdighet.
Fakturan skickas som PDF via e-post från "faktura@cleanhansa.se". För dig som önskar en pappersfaktura tillkommer en avgift på 49 kr.
Totalpriset efter skattereduktion förutsätter att arbetet kvalificerar för skattereduktion, att beställaren har det angivna utrymmet för skattereduktion samt att det inte redan har utnyttjats för annat arbete. Beställaren ansvarar själv för att kontrollera dess uppgifter.
Avbokning
Vid avbokning som sker minst 24 timmar innan avtalad tid utgår ingen debitering. För avbokningar som sker mindre än 24 timmar innan avtalad tid debiteras fulla beloppet efter RUT.
Om vi inte har tillgång till din bostad och du inte är på plats vid städtillfället, väntar vi i upp till 60 minuter. Därefter lämnar vi och betraktar det som en avbokning.

Vår kundtjänst är redo att hjälpa till!
Har du något specifikt du undrar över?
Vi finns tillgängliga på telefon och mejl Mån-Sön 8-17.
Vad som ingår
Att putsa fönster är ett riktigt hantverk. Våra fönsterputsare har lång erfarenhet och putsar dina fönster snabbt och effektivt.
Fönsterputsning
- Putsning av alla sidor
- Putsning Inglasad balkong (om avtalat)
Material
Städmaterial & utrustning ingår alltid i våra priser för fönsterputs. Vi använder endast miljöcertifierade och giftfria rengöringsprodukter för att ta hänsyn till vår personal och planet.
Tilläggstjänster (ingår om avtalat)
Kontakta oss om du vill boka in något av följande:
- Putsning av inglasad balkong +250 kr efter RUT
- Putsning av inglasad Altan +350 kr efter RUT
- Rengöring av karmar & bågar (invändigt) +50 kr/fönster efter RUT. Minst 350 kr.
Att tänka på inför din fönsterputsning
- Se till att det inte finns några möbler eller krukor i vägen så att vi kan komma åt alla fönster smidigt.
Villkor - Fönsterputs
Moment vi inte utför
Vi strävar efter att du ska ha en positiv upplevelse när du anlitar oss. För att skydda dina fönster och säkerställa vår personals trygghet har vi därför sammanställt en lista över moment som vi inte utför vid fönsterputsning:
- Om ett fönster inte kan putsas från insidan, erbjuder vi endast utvändig putsning på höjder upp till 4 meter.
- Vi putsar inte fönster som kräver säkerhetsanordningar såsom sele eller Lift.
- Vi tar inte bort målarfärg från fönster, eftersom det innebär en hög risk för skador på glaset.
- Vi avlägsnar inte limrester, då även detta medför en stor risk för att fönstret kan skrapas eller skadas.
Betalningsvillkor
Betalning ska ske inom 10 dagar efter utfört arbete. Vid försenad eller utebliven betalning utgår påminnelseavgift om 60 kr samt dröjsmålsränta som debiteras enligt lag med referensränta + 8 % på fakturabeloppet från förfallodagen.
Vid beställning av våra tjänster kan vi vid behov komma att göra en kreditupplysning för att säkerställa en trygg och säker affärsrelation. Kreditupplysningen är enbart avsedd för internt bruk och påverkar inte ditt kreditbetyg eller din kreditvärdighet.
Fakturan skickas som PDF via e-post från "faktura@cleanhansa.se". För dig som önskar en pappersfaktura tillkommer en avgift på 49 kr.
Totalpriset efter skattereduktion förutsätter att arbetet kvalificerar för skattereduktion, att beställaren har det angivna utrymmet för skattereduktion samt att det inte redan har utnyttjats för annat arbete. Beställaren ansvarar själv för att kontrollera dess uppgifter.
Avbokning
Vid avbokning som sker minst 24 timmar innan avtalad tid utgår ingen debitering. För avbokningar som sker mindre än 24 timmar innan avtalad tid debiteras fulla beloppet efter RUT.
Om vi inte har tillgång till din bostad och du inte är på plats vid städtillfället, väntar vi i upp till 30 minuter. Därefter lämnar vi och betraktar det som en avbokning.