Flyttstädning
Har du några husdjur?
Tillgång till ditt hem*
Har du några ytterligare önskemål?
*Fyll i alla fält för att fortsätta
Vi återkommer till dig inom max 2 arbetstimmar.
Vad ingår i vår flyttstädning?
Målet med flyttstädningen är att bostaden du flyttar från ska bli grundligt ren inför att nästa person ska flytta in. Vi utför följande moment:
Alla rum
Kök (Oftast mest tidskrävande)
Badrum
Tilläggstjänster:
Kontakta oss om du vill boka in något av detta:
VILLKOR
Kvalitetsgaranti:
Vi har en 14 dagars nöjd-kund-garanti. Vilket innebär att upp till 14 dagar efter kommer vi tillbaka och åtgärdar eventuella missar. Du kan vara säker på att vi kommer att göra det bra!
Vi har alla relevanta försäkringar för din och vår personals trygghet!
Material:
Vi tar med oss all utrustning och rengöringsmedel som behövs.
Att tänka på inför din flyttstädning:
Moment vi inte utför:
För oss är det viktigt att du får en positiv upplevelse när du anlitar oss. För att säkerställa att vår städning inte orsakar skador i ditt hem eller riskerar säkerheten för vår personal har vi tagit fram en lista över moment vi avstår från att utföra:
Behov av extra resurser
I de fall där vi vid inspektion av bostaden konstaterar att omfattningen av rengöringen kräver betydligt fler resurser än vad som först antagits (till exempel om bostaden är betydligt smutsigare än normalt), förbehåller vi oss rätten att justera priset för att täcka extra arbetstid och material. Du som kund kommer då att informeras och ges möjlighet att acceptera det nya priset innan vi påbörjar städningen. Om du väljer att inte acceptera det justerade priset, kan du avboka tjänsten utan att behöva betala något.
Observera att detta händer i ytterst få fall.
Betalningsvillkor
Betalning ska ske inom 10 dagar efter utfört arbete. Vid försenad eller utebliven betalning utgår påminnelseavgift om 60 kr samt dröjsmålsränta som debiteras enligt lag med referensränta + 8 % på fakturabeloppet från förfallodagen.
Vid beställning av våra tjänster kan vi vid behov komma att göra en kreditupplysning för att säkerställa en trygg och säker affärsrelation. Kreditupplysningen är enbart avsedd för internt bruk och påverkar inte ditt kreditbetyg eller din kreditvärdighet.
Fakturan skickas som PDF via e-post från "faktura@cleanhansa.se". För dig som önskar en pappersfaktura tillkommer en avgift på 49 kr.
Totalpriset efter skattereduktion förutsätter att arbetet kvalificerar för skattereduktion, att beställaren har det angivna utrymmet för skattereduktion samt att det inte redan har utnyttjats för annat arbete. Beställaren ansvarar själv för att kontrollera dess uppgifter.
Avbokning
Vid avbokning som sker minst 24 timmar innan avtalad tid utgår ingen debitering. För avbokningar som sker mindre än 24 timmar innan avtalad tid debiteras fulla beloppet efter RUT.